Followers

Tuesday, July 20, 2010

Pengumuman! Perhatian!

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Apa khabar anda hari ini? Moga sentiasa sihat hendaknya. Agak pelik sikit pada kali ini kerana tiba-tiba sahaja kedaibuku2u ada artikel atau entri yang dibuat pada hari ini. Yelah, selalunya artikel dibuat pada hujung minggu. Apa-apapun, artikel pada hari ini bukanlah berkenaan dengan Tip Buku Minggu Ini. Ini disebabkan saya ingin membuat pengumuman.

Sedar tak sedar rupa-rupanya sudah 2 minggu saya tidak menulis artikel untuk mykedai buku2u ini. Ia bukanlah sesuatu yang disengajakan. Bermula hujung Jun lepas, saya mempunyai komitmen terhadap kerja baru saya. Untuk itu, lebih baik saya beritahu awal-awal. Mykedaibuku2u akan berhenti beroperasi buat seketika sehingga hujung Ogos ini. Bukan apa, memang saya ada jadual kerja yang padat walaupun pada hari minggu.

Walaubagaimanapun, saya harapkan pada anda yang mengunjungi blog ini, sila-silakanlah melihat iklan e-book yang terdapat di sebelah kanan blog mykedaibuku2u ini. Anda boleh mendapatkan info mengenai e-book tersebut dengan ‘klik’ pada banner tersebut. 4 e-book yang saya promosikan adalah seperti berikut :

• E-book belajar vocal
• E-book strategi sambung belajar
• E-book belajar bahasa arab
• E-book belajar bahasa inggeris

Insya Allah, untuk masa-masa akan datang, saya akan cuba tambahkan lagi iklan e-book untuk membantu anda mendapatkan info2 yang lebih menarik dan semestinya, menambahkan lagi pengetahuan anda.

Sampai di sini sahaja dulu. Saya doakan kita semua sama-sama dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sihat dan ceria selalu. Saya mohon maaf di atas segala kesulitan yang timbul.

Sekian sahaja untuk kali ini. Terima kasih kerana membaca.

No comments:

Post a Comment